Hyttetur

På Lørdagen våknet vi supertidlig, først jeg, så begge småttisene. Jeg hadde hverken tilgang på mobil, ipad, internett eller klokke, derfor aner jeg ikke hva klokka var. Men jeg tipper den var rundt 06.30 eller 07.00 for det hadde akkurat blitt lyst ute. Dagen startet med en nydelig frokost disket opp av Johnny. Og hans frokoster er uslåelig, dette er noe han er god på! God frokost ? god start på dagen.

Etter frokosten dro vi ute alle mann, og var ute hele dagen! Da mener jeg heeele dagen, helt til det ble mørkt ute igjen. Vi gikk på tur, fisket i vannet, bygde trehytte, grillet pøle på bålet, klatret i skogen, jeg fikk prøve luftgevær, og vi hadde pil og bue konkurranse. Jeg var den første som traff blink, og ble superstolt. Hahah, hadde jeg aldri trodd!

På kvelden koste vi oss med påskegg som påskeharen hadde  kommet med, spilte ludo, kort og yatzi. Og en supergod og sen middag. Jeg sovnet før alle andre, kanskje ikke så rart med tanke på at jeg var oppe før alle andre også. Det er jo så deilig å slappe av?

Noen bilder fra helga på hytta

Har du hatt ei fin helg?

6 kommentarer

Siste innlegg