Planer for April

Nå er våren på vei for fult, og vi gleder oss til varmere og lysere dager. I April har jeg også bursdag, så dette må jo bare bli en bra måned. Hver måned fremover tenker jeg å sette meg nye månedsmål, og her er målene og planene for April:

Gå ned 4 kg. Sommeren inntreffer fortere enn vi aner, og nå er det på tide å få på plass sommerkroppen. Som mål har jeg å gå ned noen kg før det er tid for sommerklær og bikinisesong, og 4 kg pr måned skal jo være overkommelig. Totalt ønsker jeg å gå ned ca 8 kg, selv om jeg veier mindre nå enn da jeg ble gravid forrige gang med lille prinsessa i magen.

Selge unna masse stasj. Det er tid for våropprydding og vårrengjøring, og hva passer vell bedre da enn å selge unna klær og stasj man ikke bruker. Her har vi fylt opp alle skap til randen, og det er på tide å frigjøre litt plass. Må jo ha plass til sommerklærne. 

En romantisk middag med kjæresten. Vi har ikke akkurat vært skjemt bort med kjærestetid de siste årene, men denne måneden må vi få til en romantisk middag ute på restaurrant. Jeg har trossalt bursdag denne måneden, og jeg håper vi får mulighet til å benytte anledningen til å gå ut å spise.

Legge inn ny musikk på ipod. Jeg har blitt hektet på å jogge for tiden, men da er god musikk på øret et must! Riktig musikk gir meg masse ekstra energi, så det er bare å legge inn det beste jeg vet om. For nå har jeg kun 4 sanger som gir masse energi, og det hadde vørt greit med mer variasjon. 

Dra på mange utflukter med barna. Elsker å finne på ting med småttisene, og er veldig glad i utflukter. Føler vi egentlig har opplevd det meste byen har å by på, men skal nok finne på noe moro vi ikke har gjort tidligere. Helger passer perfekt for slike utflukter, og nå som det begynner å bli varmere i luften, og snøen har begynt å smelte, så er det masse vi kan gjøre utendørs. 

Lage ulike planer for diverse prosjekter. Har to store prosjekter på gang, og i den sammenheng må jeg legge to lure planer. Har mange ideer, så det er bare å få det ned på papiret.

Sy ferdig syprosjektene mine. Har felre plagg på gang, både pannebånd til våren og sommerkjoler til prinsessa. Så det er bare å hive seg rundt. Stoffet er klipt ut, nå mangler det bare å sy det sammen. 

Har du noen mål for April? 

1 kommentar

Siste innlegg