Uken som gikk

Ukens beste opplevelse Det må være turdagen vi hadde i helga. Strålende vær og glade barn, grilling og sjøliv. Helt fantastisk å kjenne at våren er på vei. Elsker kvalitetstid sammen med familien, helgene er ubeskrivelige, og det er så viktig å nyte tiden sammen med de man er glad i.  


Sang jeg er hekta på: Mike Posner med I took a pill in Ibiza. Denne elsker jeg å høre på spesielt når jeg trener.  

Beste kupp: Barnevaderen! Et must når man har småbarn som like å leke i søledammene. Er strålende fornøyd, og det er småttisene også, som alltid holder seg tørre. Her får du jo to produkter i ett, både støvler og regnbukse. 


Største utfordring Det må være å holde meg unna sukker. Det gikk bra i starten av uka, men så ble det verre utover. Greide ikke målet mitt, men er derfor enda mer giret på å greie det denne uka! 

Noe jeg er stolt av: at jeg tok meg tid til å dra på joggetur etter jobb. Jeg har aldri trent etter jobb tidligere, men det fikk jeg til denne uken. Det er jeg veldig fornøyd med, og håper jeg kan fortsette slik. 

Ukens sjokk: Selvangivelsen. Satte oppe å ventet på den natta den skulle komme. Og fikk heldigvis til å sjekke den etter å ha strevd i 20 minutter. 

Ukens matfavoritt: Toast laget av min kjære. Åh, den er ubeskrivelig god! Elsker toastene han lager!

Jeg gleder meg til Snøen forsvinner og jeg kan dra på joggetur i skog og mark. Det er noe jeg virkelig elsker. 

4 kommentarer

Siste innlegg