Deretter gikk det Down hill!

Baaah, denne uken startet med sykdom både på Mandag og Tirsdag. På Onsdagen var jeg i fin nok form til å prøve meg på jobb, og det gikk veldig bra selv om tårene trillet og det klødde i halsen til tider. Men i dag derimot, er jeg verre enn noen gang. Jeg har dundrende hodepine, og fryser hele tiden. Det er lenge siden jeg har hatt så vondt i hodet som jeg har i dag, det er nesten til å bli svimmel av. Kjedelig, orker ikke å bli syk igjen, eller enda verre enn jeg var tidligere denne uken. For i morgen har jeg et viktig møte, og på Søndagen er det dåp!

Men selv om formen hangler, så er det mange ærend man bare må komme seg gjennom; slik som mathandling, time på helsestasjonen fordi barnet skal vaksineres, og andre dagligdagse gjøremål man ikke slipper unna. I kveld skal jeg hive i meg et par paracet og masse frukt, og krysse fingrene for at jeg våkner frisk og opplagt imorgen. 


#sykis

0 kommentarer

Siste innlegg