Treningsupdate

Det er Lørdag, og tid for en treningsupdate for denne uken.

Først må jeg bare få sagt at solskinn, blå himmel og god musikk er viktig for motivasjonen! Når det gjelder sola, så har den vært både på og av denne uken.  Sol betyr masse energi til å trene og kose seg på joggetur. Jeg har kommet godt i gang med min favoritt treningsform, nemlig løping. Jeg har til og med fått muligheten til å løpe på tur uten å trille vogna foran meg samtidig, noe som har vært veldig befriende. Det er litt enklere å løpe uten vogn, selv om det er veldig koselig å ta med tulla på løpetur også.

Hver eneste dag jobber jeg for å holde meg sunn, litt for sommerkroppen, men mest for helsa. Og tro meg, det er en JOBB! Når man er vant til å spise en 200gr sjokolade hver eneste dag, så er det vanskelig å holde seg uten. De dagene jeg er på jobb er det enklere, men når jeg er hjemme så er det ikke like lett. Heldigvis har jeg funnet sunnere alternativer, som både metter og smaker godt! Jeg er jo bare i startfasen enda, men jeg har troa på at jeg skal klare å være flink frem til sommeren, å holde usunnheter til en dag i uka som de fleste andre jeg kjenner.

Har ikke trent så mye som jeg hadde håpet jeg skulle rekke denne uken, men desto enda mer giret på å få det til i uken som kommer!

 

3 kommentarer

Siste innlegg