I barnegarderoben: Memini Bloomer

Jeg elsker alt  i kolleksjonene til Memini. Hver gang det kommer nyheter blir jeg helt forelska. Enn det, forelska i barneklær! De har så mye lekkert, og jeg har masse i garderoben til begge småttisene fra Memini. En av favorittene i garderoben til Prinsessa vår er en Bloomer i fargen Faded rose. Den er så fin, og kan kombineres med så mye. Jeg elsker å ha den sammen med hvit strømpebukse og hvit kravebody, og gjerne med denne overdelen fra Wheat:


I går kombinerte jeg den med en rose body fra Newbie, noe som var utrolig søtt. Når det kommer til ulike kombinasjoner er det kun fantastien som stopper, en bloomer passer til nesten alt! Denne blommeren hører til forrige kolleksjon, men de har noen som er litt annerledes i året kolleksjon også. Den prinsessa har er i størrelse 9 måneder, men kan fint brukes enda. 

 

2 kommentarer

Siste innlegg