Når alt er farlig

En av middagsfavorittene her i huset har lenge vært laks. Både stor eog små elsker laks, og det har vært et fast innslag på middagsmenyen hver uke. Minst en dag i uken går vi for laks med godt tilbehør. Jeg har alltid sett på laks som er sunnt middagsalternativ, men nå er det plutselig farlig å spise laks også tydligvis! I helga kom jeg over denne artikkelen. I Artikkelen anbefales det å holde seg langt unna laks, det er ikke måte på hvor farlig det er å spise. I allefall for små barn, gravide og ammede. Giftstoffer blir lagret i kroppen vår om vi spiser det. Ooopps! Jeg som har spist så mye av dette. Både mens jeg var gravid og mens jeg ammet. Men nå skal vi altså holde oss unna. Finnes det andre alternativer tro? Skal man tro på alt man leser? Alt er jo farlig for tiden. Det er vell ikke lenge til gulrøtter er det farligste man kan putte i munnen heller…


 

0 kommentarer

Siste innlegg