Happy Birthday!

Gratulerer med dagen til meg!! I går hadde jeg nemlig bursdag!!!!

Natt til i går var heftig, med oppvåkning hver eneste time gjennom hele natten, fordi lillesøster er syk og hadde problemer med å puste. Da jeg våknet på bursdagen min var jeg sliten og trøtt. Men det var bare å stålsette seg – hadde nemlig en 8timers dag på jobb foran meg. Og det gikk faktisk veldig bra.

Da jeg kom hjem fra jobb ble jeg skjemt bort med gaver og godis, etterfulgt av en fantastisk middag laget av min kjære. Selv om vi alle ble stappmette etter middagen ble det jammen meg plass til litt bursdagskake også. Jeg fikk servert min favoritt lukket valnøtt, og sjokoladekake. (og dere, jeg vet jeg egentlig skal holde meg unna kake altså, men på bursdagen sin er det lov!)

Det er utrolig stas med bursdag!! 


Ha en fin dag alle dere blogglesere der ute

4 kommentarer

Siste innlegg