Uken som var

Dette innlegget skal vanligvis komme på Mandager, men siden denne uken plutselig nesten er over før jeg rakk å hive meg rundt, kommer innlegget nå istedet. 

Opptur Ukens opptur var helt klart Bursdagen min på Onsdagen, 20. April. Jeg fikk verdens søteste gave fra småttisene, og hadde en super koselig bursdag, Hvor kjæresten min laget en super god middag som vi koset oss med før vi spiste kake og feiret. På en god 2.plass kommer bursdagsfeiringen for mamma på Torsdagen, da hele familie var samlet og koste oss med god middag og kaker.


Nedtur Sykdom i hus, både hos oss voksne og hos småttisene. Feber og forkjølelse på høyt nivå, utrolig kjedelig. Lei av å være syk altså. 


Trening Har virkelig ikke holdt meg etter planen. HAr ikke vært flink nok til å prioritere trening fremfor andre gjøremål. Trening er alt for lett å sette til side om noe annet dukker opp. Skjerpings!

Ukens fristelse: Veske fra HM jeg egentlig hadde bestemt meg for å kjøpe. Synes den er utrolig fin, men når jeg tenker meg om så har jeg nok av vesker. Har minst 50 vesker, og mange på samme størrelse. Derfor fant jeg ut at jeg egentlig hverken har behov eller plass til flere vesker. Først må jeg kvitte meg med det jeg har

 
Det beste jeg gjorde denne uken var Springcleaning av klesskapet. Flere bæreposer med klær har gått til Fretex. Det er godt å endelig ha ok plass i garderoben igjen. 

Favorittplagg Jeg eeeelsker kjoler, og den siste tiden har jeg gått i kjoler hver eneste dag. Kjoler en fine, og veldig behagelige på. Kan både brukes til hverdag og fest, og er derfor det plagger som dominerer min vårgarderobe. Love it

0 kommentarer

Siste innlegg