En av mine store hobbyer

Helt siden vi bodde i Florida og jeg fikk mitt første speilreflekskamera, har jeg vært helt hektet på å ta bilder . Jeg elsker å stå bak kamera, og tar bilder av alt mulig; fra natur til portrettbilder. Nå er det som regel småttisene jeg tar bilder av, og alle fotograferingene tar jeg selv. Både nyfødtfoto og alle årfoto etter det. Jeg har fortsatt det samme speilreflekskamerat som jeg kjøpte i USA, bare oppgradert med bedre linse. Dette er en hobby jeg bruker mye tid på, og i det siste har jeg også begynt å lære meg litt bilderedigering i Photoshop. Love it! Skulle jeg tatt en annen utdanning enn den jeg har, så ville jeg absolutt vurdert fotograf.

Et lite utvalg av bilder tatt av meg;

Hva er dine interesser?

1 kommentar
    1. Veldig flotte bilder du har tatt!
      Har helt klart interesse for foto jeg også, og elsker å finne gode vinkler og motiv. Både av natur, dyr, ting og tang, og mennesker ^^

Siste innlegg