Uken som var

Høydepunkt​ Høydepunktet i uken som var må være moteshowet på Tirsdagen, for det var utrolig gøy. Egentlig langt utenfor min komfortsone, men en gøyal utfordring. Fikk prøve masse kule klær, og ble litt kjent med vårens moter. 

Opptur De fine soldagene vi har hatt. Jeg elsker sol og godvær, og kan godt være ute i flere timer å bare nyte været sammens med småttisene. Det er så mye lettere å finne på ting utendørs når det er godvær, enn når det pøsregner.

Nedtur At det ikke ble noe kinotur. Det hadde vi egentlig planer om, men satser på  å få tatt det igjen denne uken!

Flause Det er egentlig for flaut til at jeg vil innrømme det. Meeeeen, jeg har blitt hektet på Paradise hotel (omg! Sa jeg det høyt?!) 

Sang Fragile, hekta!

Planer for denne uken Hvor skal jeg begynne? Har som alltid hundrevis av planer, noen jeg vet jeg ikke rekker å gjennomføre, og andre som er fort gjort. Men om ikke annet, så skal jeg  iallefall ha to skikkelig kvalitetsdager på Torsdagen og Fredagen.


Trening På treningsfronten er jeg veldig fornøyd med innsatsen. Har jogget en del, og trent noe styrke. Flinkere enn uken før iallefall! Jeg har lagt inn ny musikk på ipoden, og bare det gir jo masse motivasjon. 

1 kommentar
    1. Moteshow kan jeg skjønne var gøy 😀
      Og alltid kjekt med sol og fint vær (:
      Hører en del på Fragile jeg også. En veldig fin sang!
      Og er fast følger av Paradise selv, haha x)

Siste innlegg