Den dagen du mister mobilen

Snakk om å være distre. Her om dagen mistet jeg mobilen hele to ganger. Dette er snakk om en Iphone 6, som man helst ikke bør miste – eller rote bort, det er den for dyr til! Først trodde jeg den lå i veska da vi var ute på tur, men der var den ikke. Da var jeg sikker på at den lå i bilen på parkeringsplassen, men da vi kom tilbake fra tur, var den ikke å finne i bilen heller.

Da ble jeg stresset, for i mobildekselet har jeg mye viktig, og inne på telefonen også. Stressfaktoren var skyhøy! Men før jeg rakk å gå helt av hektene, oppdaget jeg den plutselig. Gjett hvor??

På taket på bilen!

Der har den vært i to timer, på en parkeringsplass nærme byen, hvor det ferdes masse mennesker hele tiden. Men det lå den – helt urørt å ventet på meg. Snakk om å ha flax. Ingen hadde stukket av med den. Puuuuuh


Etter en slik episode skulle man tro at man passet bedre på mobilen, men den gang ei. Senere samme dag skulle jeg ta frem mobilen fra lomma. Men i lomma lå kun dekselet. OMg, er det mulig? Men før jeg rakk å bli enda mer stresset, var det noen som kom å leverte den til meg. Puuh again. Ammetåke much? ehehehe 
 

2 kommentarer

Siste innlegg