Those magical days

For en dag!!! I Trondheim har vi hatt over 14 grader i dag, og solen har vært tilstede det meste av dagen. En skikkelig forsmak på sommeren mildt sagt. Barna elsker å være ute å leke nå om dagen, endelig kvitt vinterdressen og vinterskoene. I dag har vi faktisk vært utendørs fra klokken 12-19! Hele 7 timer i strekk, det må være ny rekord.

Jeg kjenner det svir i ansiktet fordi solen har stekt så mye, og jeg har ikke vært flink å huske å smøre meg med solkrem. Må bli flinkere å huske på det fremover, for det er viktig. 

I dag var vi på Nedre Leirfoss sammens med hele storfamilien. Vi grillet pølser og burgere, noe som smakte fantastisk. Lillesøster fikk smake masse godt for første gang i dag, både blåbær, jordbær og lompe. Alt gikk ned på høykant uten å nøle et sekund. Det er så herlig at hun er så glad i mat, og spiser det meste som blir servert.Det var stas å se på fuglene, og stas å kjenne på det kalde vannet. Det var moro å leke i sandkassen og å utforske området. Det var magisk med varmen, solen, god mat og herlig selskap.  Det er slike dager med familien som skaper de gode minnene. Sike dager som man kommer til å huske. Og om man glemmer, så har man alltid bildene – haha(jeg er størst på å ta bilder. Har blitt flink til å drasse med meg kameraet overalt) 


Grillmester Viktor stod for matlagingen.

Har dere hatt en finfin dag?  Håper flere har hatt en magisk dag med solskinn og herlig selskap! 

1 kommentar

Siste innlegg