Fy så deilig

I går fikk jeg muligheten til å ta den første joggeturen denne uken, og den muligheten måtte jeg selvfølgelig benytte meg av.

Ingenting er bedre enn en joggetur i solskinn på ettermiddagen. Heldigvis kunne jeg jogge uten vogn denne gangen, og da blir hele joggeturen så mye lettere.

Jeg løp totalt i 50 minutter, noe som var utrolig tungt i starten. Men desto lengre jeg jogger, desto lettere er det.

Så fra å gå med blodsmak i munnen og tenner som klør og føles som de skal falle ut (hahah aldri opplevd under trening tidligere, så denne var ny) kunne jeg jogge non stop uten problemer. Jeg elsker virkelig løpeturer, man føler seg så levende underveis, og etterpå. SÅ er det godt med litt sol på kroppen også da. Dette blir ikke min siste tur denne uken for å si det slik

0 kommentarer

Siste innlegg