Velfortjent og etterlengtet

I kveld hadde jeg og kjæresten vår første fest sammen på over 4 år. Jeg har faktisk ikke vært på fest siden før jeg ble gravid for første gang, noe som er litt sykt å tenke på. Det er utrolig leeenge siden, men prioriteringene blir annerledes når man har barn. Men siden det er over 4 år siden sist, er jeg glad vi fikk muligheten til å dra sammen i kveld. Mamma stillte opp og passet på småttisene mens vi fikk en etterlengtet kjærestekveld.

Det er viktig å gjøre noe sammen som kjærester en gang i blandt også, hvor vi  er “oss  som par” – og ikke bare foreldre. Kvelden tilbragte vi på Cowboyfest, noe som var utrolig gøy! Bilder fra festen kommer i morgen, for nå er det så sent at jeg må finne senga så snart som mulig. 

Håper alle har hatt en strålende Lørdagskveld! God Natt 🙂 
 

4 kommentarer

Siste innlegg