Uken som gikk

Opptur Oppturen i uken som gikk må være at vi har gått inn i Juni måned, og har hatt strålende sommervær hver dag så langt. Kunne ikke ha hatt en bedre start på sommeren enn dette.

Nedtur Har så mye å gjøre at mange gjøremål bare blir halveis gjort fordi jeg skal rekke alt annet i tillegg. Men her er det bare å prioritere riktig.

Høydepunkt Turen jeg hadde med småttisene til et badevann i Trondheim. Vi gikk tur, spiste lunsj, badet og storkoset oss. Elsker slike dager, kan aldri få nok av dem. Og slike dager skal det bli masse av i løpet av sommeren! 
Tvshow Har vært helt hektet på The Secret life of the American teenager, men nå har jeg sett ferdig alle episodene. Det er kjipt å være ferdig med serien, for den var utrolig koselig. Trodde aldri jeg skulle bli hektet på den serien, men det ble jeg visst likevell. 

Sang Er generellt hektet på musikk for tiden, hører på musikk så ofte jeg kan. Det gir meg så mye, spesielt når jeg trener. Greier ikke plukke ut en favoritt, liker det meste egentlig. 
Trening Er superfornøyd med innsatsen, kan ikke si noe annet enn det!

Ha en strålende uke alle sammen
 

3 kommentarer

Siste innlegg