Jentebølgen Trondheim 2016

På Mandagen hadd jeg planer om å legge ut på en lang løpetur. Jeg kom så langt som å åpne døren på vei ut, før jeg ombestemte meg. Jeg ville heller ta en hviledag før jentebølgen på Tirsdagen. Bare å spare på kruttet. Det var meldt regn på ettermiddagen på Tirsdagen, men heldigvis slapp vi unna med bare noen få dråper.


Jeg hadde to mål til min deltakelse i jentebølgen, hvor det ene var å løpe hele veien, uten et eneste stopp, eller en eneste pause. Jeg greide begge målene mine faktisk!! Stoppet ikke engang da skoen måtte knytes, løp heller med løse snører. Hvem har tid til å stoppe når man er med i en løpekonkurranse?!

Jeg presset meg selv mer enn noen ganger, og da jeg kom i mål var jeg kvalm og skalv. Haha, men det var så verd det! Jeg løp rolig, hvor jeg økte farten på noen områder. Fullførte på 35 min. Dette er første gangen jeg har deltatt på jentebølgen, og dette var utrolig gøy. Skal garantert være med igjen! Anbefales virkelig! 

0 kommentarer

Siste innlegg