Fullbooket uke

Denne uken kommer til å fly avgårde, det er jeg helt sikker på! Vi har så mange planer at jeg egentlig ikke skjønner hvordan jeg skal rekke alt. Det som blant annet står på tabellen er en tur til Oslo i jobbsammenheng. Jeg blir i Oslo to dager, og på dagen jeg kommer hjem har Lilleprinsen bursdag.


Før den tid skal jeg lage tidenes bursdagskrone, og jeg må handle inn til bursdagsselskap. Vi skal feire med familien en dag denne uken, og venter med barnebursdag til neste uke. Jeg har tatt meg fri fra jobb en dag for å være med storebror på lekeland, og for å ha full fokus på kvalitetstid sammen med han.
I løpet av uken må vi også få til en fotoshoot, da jeg har som tradisjon å ha fotoshoot rundt barnas bursdag. Det er jo så gøy! Også er det så gøy å se forandringene fra år til år, de vokser jo så alt for fort.

 

I helga er det duket for 70årsdag, noe vi gleder oss utrolig masse til. Jeg elsker slike familiesammenkomster!  Har hørt at det blir over 60 gjester, mange vi ikke har sett på så alt for lenge, så det blir koselig. Men før helgen kommer må jeg finne et passende antrekk. Jeg har gått gjennom skapet flere ganger, men lander aldri på noe. Heldigvis har jeg noen dager igjen før helgen kommer, så jeg skal nok komme i mål tilslutt.


Håper du får en trivelig uke! 

4 kommentarer

Siste innlegg