En stor utfordring

Denne uken var jeg på kurs i Oslo gjennom jobben. Det høres jo trivelig ut det, men for meg er disse flyturene en stor utfordring. Jeg greier aldri å slappe av når jeg skal ut å fly, og får helt katastrofetanker. Jeg er livredd før hver flytur og greier ikke slappe av på forhånd. Men det gikk da bra denne gangen også. Begge flyturene var veldig behagelige, og turen til Oslo er heldigvis ikke så veldig lang. 


Om man greier å slappe av og nyte flyturen, så er det egentlig ganske så fantastisk. Man får se soloppgangen ovenifra, og himmelen er jo bare vakker. Dessuten så er jeg veldig fasinert av at vi mennesker har muligheten til å fly på denne måten. 


På kurset var det matservering hele tiden. Først var det lunsj hvor man kunne velge mellom kalde retter og varme retter, i tillegg til en deilig dessertbuffe. En time etter maten kom det påfyll med kanelsnurrer, og boller. Vi hadde fri tilgang til flere typer nøtter og masse variert frukt, og en time etter bollene fikk vi enda mer mat. Det var mat hele tiden, og jeg storkoset meg. Jeg er jo så glad i mat. hahah 


På Tirsdagskvelden var det felles middag for alle på kurset, hvor vi fikk servert en treretters. Utrolig koselig å treffes på kvelden, hvor fokuset er på noe annet enn kursing. Vi ble godt kjent med gjengen, og ble til slutt en ganske så sammensveiser gjeng. 


Etter å ha vært borte en natt, var det utrolig godt å komme hjem til familien igjen. det er trossalt første natten jeg har vært bortreist, og jeg kjente veldig til savn på morgenen dag nummer to. men jeg var ikke bort så veldig lenge da, så det gikk veldig fint.. 

1 kommentar

Siste innlegg