Jeg ble så utrolig glad

Da jeg fikk problemer med ryggen for noen år siden, så måtte jeg innse at tiden med høye hæler var forbi. Ryggen min tåler ikke slike sko, og jeg får problemer i lang tid fremover om jeg velger å gå med hæler. Trodde jeg iallefall.. Det er så lite som skal til før ryggsmertene kommer, og jeg må være forsiktig med det meste. Jeg har alltid elsket høye hæler, så å pakke bort disse skoene var en tøff oppgave.

Jeg ga bort en del sko, kastet noen, og solgte unna noe. Men de aller fineste skoene tok jeg vare på. Jeg greide ikke å kvitte meg med alle, for selv om jeg ikke kunne bruke de, så er de så utrolig pene å se på. Det skal nevnes at jeg har over 300 par sko, så en lite opprydding var bare greit. Men de fineste kunne jeg ikke la gå, og det er jeg veldig glad for nå. 

Da vi var i 70årsdag for noen uker siden så valgte jeg å ha på et par høye hæler. De var ekstremt høye, men siden ryggen har vært bra så lenge så tok jeg kjangsen. Å vet du hva? Jeg angrer ikke et sekund. For jeg beviste for meg selv at slike sko ikke skader ryggen. Jeg fikk ingen problemer i ettertid, og jeg kunne ikke vært mer glad. Nå har jeg funnet frem de høye hælene mine igjen, og gleder meg til å bruke dem! 

3 kommentarer

Siste innlegg