Oppsummeringen uken som gikk

Opptur Selv om snøen er et herk, så var det også en opptur å få så masse snø. Det er så moro å leke med barna ute i snøen, jeg storkoser meg når jeg får ta frem barnet i meg selv om være med på alt som omhandler snølek. Å ake er noe av det morsomste jeg vet, og jeg hyler like mye hver gang. Hahah? Skulle ha sett meg!

Nedtur Sykdom!  Først storebror, så lillesøster, så meg. Bare A som slapp unna denne gangen. Her var vi nede for telling nesten hele gjengen. Og til sammen varte det i 3 dager. Utrolig kjedelig, man går jo alltid glipp av så mye.

Høydepunkt Søndagen var vi på besøk til Victoria og barna. Det var superkoselig, og barna hadde det så utrolig moro sammen. Sarah og Linnis har blitt så store nå, og leker så bra sammen. Vi fikk servert noen fantastiske boller som Vic hadde laget.

Overraskelse Jeg slo til med å bake boller på Søndagskvelden, ble litt inspirert av søstra mi og Victoria. Selv om jeg måtte ty til Toro bollemiks så er jeg superoverrasket over hvor perfekte disse bollene ble. De var magiske på smak, og de ble så utrolig digre. Vellykket bake-prosjekt er det lenge siden jeg har hatt. 

Ukens Beste kjøp Må være denne kjolen


Sang jeg er hektet på For tiden er jeg utrolig hektet på sangen til 50shades filmen, I dont wanna Live forever

1 kommentar

Siste innlegg