Det er lov

I går ble vi invitert på middag hjemme hos mamma, og ingen ting er mer fantastisk enn å få middagen servert i en stressende hverdag. Å komme til dekket bord etter jobb er bare helt magisk, og mamma lager alltid så god mat. Søsteren min var der også med barna sine, og broren min og kjæresten hans, nesten hele gjengen samlet! 

Barna storkoset seg sammen, de fikk hoppe i senga og herje sammen noen timer. Det er alltid så stas å møte søskenbarna! Etter middagen fikk vi servert verdens beste sjokoladekake, og selv om jeg prøver å holde meg unna, så måtte jeg unne meg et stykke (eller 3!) hahah, love it! Jeg er verdens verste kakemons! 


Nå kjenner jeg sengen kaller. Klokken er ikke mye, men jeg greier ikke å være oppe sent så veldig mange dager i strekk. En dag i ny og ned må jeg hente meg inn, og denne uken har jeg måtte stått opp 30 minutter tidligere enn vanlig. Det merkes gjennom hele dagen at jeg er litt ekstra trøtt. Heldigvis blir det bedre i neste uke!

 

0 kommentarer

Siste innlegg