Den sykeste uken på lenge

Dette må være den mest stressende uken jeg har hatt på lenge, pulsen har vært ekstrem høy fra tidlig morgen til langt ut på kvelden. Jeg har måttet løpe rundt fra jeg har våknet til jeg har sovnet på kveldene for å rekke alt. Jeg har ikke hatt tid til å sminke meg om morgenen hver morgen en gang, enda jeg har stått opp 30 minutter tidligere enn vanlig. 

Heldigvis roet ting seg i dag, og dagen har vært fantastisk fra tidlig morgen og utover hele dagen. Roen har senket seg, og pulsen er normal. Endelig! Solen skinte i morgest, favorittsangen kom på radioen, og tiden gikk overraskende sakte til tider. Endelig fikk jeg hodet over vannet igjen, om  dere skjønner hva jeg mener. 

Men nå har jeg fått ryggsmertene tilbake, for smertene kommer ofte når jeg er stresset og har alt for mye gående. Satser på at det går seg til iløpet av helgen, det er lenge siden jeg har hatt vondt nå. Krysser fingrene for at det ikke er noe som blir langvarig.


Ha en super og strålende helg alle sammen! Kos dere masse! Det skal vi også! Det er alltid godt med helg og tid til ordentlig kvalitetstid sammens familien. 
 

1 kommentar

Siste innlegg