Sjokkert

I morgest da barna vekte meg, ble jeg sjokkert når jeg så på klokka. Den var bare 06.30, og barna sover vanligvis til 09.00 i helgene! Hva skjedde? Ikke vet jeg, men det å stå opp tidlig har absolutt sine fordeler også! Innen klokken var 10 hadde vi allerede rukket å bake 2 runder med boller og kanelsnurrer, vi hadde lekt oss masse, jeg hadde gjort unna en del husarbeid, vi hadde spist en god frokost, og alle var påkledd og klar for å dra ut på ærend. Det er ikke ofte vi har rukket så my før klokken 10 på en vanlig helgedag, og det føltes jammen meg veldig fint!

I dag har vi slappet av, vært ute å koset oss i sola, vært på butikken, hentet pakker, og handlet mat. Jeg har gjennomført en halvhjertet treningsøkt, som startet utendørs men ble avsluttet innendørs. På kveldingen laget vi oss biff, og for en gangs skyld laget vi Lørdagsmiddagen sammen, noe som var utrolig koselig.

Håper alle har hatt en strålende helg så lenge. I morgen blir en utrolig spennende dag. Vi gleder oss! 

1 kommentar

Siste innlegg