Det skjedde igjen

I går da jeg var på butikken ble jeg plutselig veldig svimmel. Jeg har hatt slike perioder tidligere også, men det er lenge siden nå. Så fikk jeg plutselig veldig til hodepine, og da slo det meg! Klokken var 15.00 og jeg hadde ikke drukket noe som helst denne dagen. Jeg glemmer å drikke vann, og kjenner ikke at jeg mangler veske før kroppen får fysiske reaksjoner. På tide å begynne å ha med seg vannflaske som bør fylles på flere ganger iløpet av en dag, og gjøre det til en god vane.


Antrekket denne dagen er også  fra HM, både skjørt og skjorte. 

På ettermiddagen dro vi på middag hjemme hos mamma. Det er så godt å få middagen servert, ingenting jeg liker bedre. Mamma hadde laget taco, masse godt for alle mann. TIl dessert var det is, og siden det var Fredag så er det helt greit å spise dessert. 


Ønsker alle sammen en strålende helg! Håper den blir fin

0 kommentarer

Siste innlegg