Katastrofetanker

Nå er det lenge siden forrige oppdattering her på bloggen, men tiden flyr bare fra meg for tiden. Jeg rekker jo ikke halvparten av det jeg skal gjøre, og da er det bare å prioritere å bruke tiden på de viktigste tingene. Siden sist har jeg vært på todagers kurs i Oslo med jobben og feiret 2årsdag her hjemme.

På Tirsdagen tok jeg flyet til Oslo! Jeg måtte sto opp 03.30 på natten, for flytaxien skulle plukke meg opp 04.45. Alt for tidlig for min del, men skal man ta det første flyet som går, så må man jo bare opp så tidlig. Jeg skal ikke nekte på at jeg får helt katastrofetanker når jeg skal ut å fly. Det er lite som gjør meg så redd som å være i luften, og jeg gruer meg alltid like mye hver eneste gang.

Oslo er heldigvis ikke lengre enn en 45 minutters flytur unna, og med hjelp fra en Nintendo DS så greide jeg å fokusere på helt andre ting da vi var i lufta. Flyturen gikk fortere enn jeg kunne ane, og tilslutt landet vi trygt på Gardermoen. Jeg er fortsatt like imponert over flyvertinnene og flyvertene som har flyving som sin jobb, som hver dag må holde ut med flyskrekk-passjerer som meg selv.


I Oslo lå vi på Thon Hotell rett bak Akerbrygge. Rommene var meget romslige, og noen av oss fikk tilogmed rom med spisestue plass til 8 personer. Kurset vi var på var meget spennende og veldig lærerikt. Jeg setter stor pris på å få delta på slikt, det er jo så interessant og moro. 


På Kvelden var det tid for felles middag for hele gjengen, og middagen fant sted på Olivia Tjuvholmen. Der har jeg aldri vært tidligere, men kommer garantert til å dra tilbake en gang om jeg får muligheten. Der var det nemlig både god mat og hyggelig betjening. Vi spiste oss stappmette hele gjengen, både forrett, hovedrett og dessert. Måtte jo bare ha dessert, søtsugen som jeg er. Alltid! 


Da klokken nærmet seg 22.00 på kvelden holdt jeg på  å besvime. Da hadde jeg vært våken i altfor mange timer, og var helt utslitt. Jeg sovnet i det jeg la hodet på puta, og gledet meg allerede til neste dag! 

0 kommentarer

Siste innlegg