Sekken er pakket

I dag bestemte vi oss for å ta en spontantur til Sverige. Jeg hadde store planer om å hamstre inn Propuds som var på tilbud til 10 kr, og mye annet stasj. (I Norge koster de rundt 30 kr) Vi tok med barna og la på vei, det er jo bare 1 time og 40 minutter en vei. Det ble en utrolig koselig tur i finværet, hvor vi stoppet for boller og is, og brukte god tid på turen. Jeg elsker å kjøre bil, og spesielt når det er så fint vær. Jeg fikk hamstret en go del propuds, tror jeg kjøpte rundt 40 stk. Hahah,,, et perfekt måltid som er utrolig mettende. Anbefales om du ikke har smakt det, for det er utrolig godt. Vi kjøpte selvfølgelig masse annet stasj også, når vi først var i Sverige.

 I morgen drar vi på hyttetur igjen, og nå er jeg nesten ferdigpakket! Denne gangen går turen til Aure, på hytten til mamma og mannen. Lillesøster er overbevist om at vi skal på hytten til Johnny igjen, selv om vi har prøvd å overbevise henne om at det ikke er tilfelle. Siden hun er så lita så husker hun nok ikke forrige tur på Aure, for da var hun bare 1 år, men når vi kommer frem så kjenner hun seg kanskje igjen.. Det blir iallefall utrolig koselig å tilbringe noen påskedager der også! Barna har fått pakket med seg noen leker og bøker i sine søte sekker fra Blafre. Jeg elsker disse sekkene, de er så utrolig fine!

Ellers så har dagen gått med til å nyte finværet, i dag har påskeværet vært helt perfekt. Det er varmt når solen skinner, og når jeg møter på blomster hvor enn jeg går, så får jeg i tillegg skikkelig vårfølelse. Det er så herlig!

Nå er det duket for kveldsmat og Paradise hotell! I tillegg har jeg en helt sesong av SKAM å ta igjen, jeg har ikke sett en eneste episode av den siste sesonger, og nå er det jammen meg på tide. Ha en super kveld alle sammen! 

0 kommentarer

Siste innlegg