Valgets kvaler

I morgest måtte vi faktisk ha på alarm, vi har det med å sove litt ekstra lenge i påsken. Men siden vi skal kjøre til hytta sammens med mamma og søs, måtte vi komme oss opp i rett tiden. Vi skal nemlig kjøre klokken 10, så da er det bare å hive seg rundt. Jeg har fortsatt ikke fått inn all baggasjen i bilen enda, men tar det når vi er på tur ut.

Nå har jeg byttet ut bilstolen til lillesøster, vi har nemlig to stoler å velge mellom. Den ene er virkelig god, og hun kommer godt opp i høyden. Hun kan sitte å se ut, men om hun sovner så faller hun veldig forover. Noe som er ubehagelig og uheldig. Den stolen jeg byttet til har en mye bedre sovestilling, og hun sover veldig godt i den. Men den er så lav at hun ikkke får sett ut av vinduet, og da kan kjøreturen bli veldig kjedelig når hun er våken.

Men til tross for dårlig sikt, så måtte jeg velge denne. Vi skal kjøre så langt at jeg regner med hun kommer til å sovne uansett, og da er det greit at hun ligger godt.

0 kommentarer

Siste innlegg