Kan nesten ikke tro det

Happy 30th birthday! På Torsdagen hadde jeg bursdag! Ikke hvilken som helst dag, men jeg fylte hele 30 år! Da har jeg levd i 360 måneder, og hele 10 950 dager, sånn cirka! Det å fylle 30 er jo egentlig ganske stort, men jeg føler meg fortsatt som 25 år! Slik tror jeg det alltid vil være, alderen er jo bare et tall. Men nå som jeg har blitt voksen på ordentlig føler jeg at jeg må ta masse fornuftige valg. Nå er jeg “en av de voksne” liksom. Hahah, litt rart å tenke på.

Bursdagen min var veldig fantastisk og jeg har både fått sang fra de vakre barna våre, fadderbarnet mitt, barna i barnehagen og kollegaene mine på jobben. Utrolig koselig med oppmerksomheten på den store dagen. Jeg har fått masse fantastiske gaver, alt jeg har ønsket meg, både penger, spa og Gavekort. Kvelden feiret jeg sammen min kjære, som har vært sammen med meg de siste 11 årene av livet mitt, hele mitt voksne liv faktisk. Og vi hadde det utrolig koselig! 

3 kommentarer

Siste innlegg