Ustabilt

I går var været meget ustabilt! Det skiftet mellom snøstorm og perioder med knallsol. Jeg foreslo en tur til parken, men er glad det ble stemt ned for snøstormen var ikke langt unna. Vi bestemte oss heller for å dra på bowling, noe vi alle var meget glade for da det blåste opp som verst.

Det var ikke bare vi som hadde tanken om å dra på bowling på en Søndag, for det var ventetid på over en time for å få bane. Heldigvis fikk vi tilbudet om å vente på lekeland imens, til barnas store glede. Vi hadde det kjempe moro på trampolinene og i rutsjebanene. Lekeland er jo alltid moro, både for store og for små. Jeg fikk iallefall kjørt meg med å løpe opp  ned mange runder.,


Bowlingen gikk som den kunne gå, jeg tapte hele greia. Nå er det mange år siden jeg har spilt bowling, og jeg har tydligvis glemt gamle kunster. Barna var bedre enn meg, og spilte kjempe bra. Til slutt koset vi oss med en slush, før vi dro hjem å spiste en god middag. 

0 kommentarer

Siste innlegg