Som å fly

Denne uken har som de fleste andre uker gått utrolig fort, og nå er det allerede Fredag! Dette har jo vært en kortuke på jobb med fri på Mandagen, så har jeg i tillegg byttet arbeidssted et par dager.  Med litt variasjon så går tiden ekstra fort, men jeg føler heldigvis at jeg har fått gjort unna mye. Vi har blandt annet vært på trening med storebror, og en dag denne uken var det dugnad i barnehagen. Ikke rart dagene flyr avgårde når hver dag er fullstappet med planer. 

I går hadde jeg ukas første treningsøkt, og da testet jeg ut noen sko jeg ikke har brukt så mye tidligere. Skoene var helt magisk, og det føltes ut som å fly når jeg løp på tur. Det er helt utrolig hvor mye lettere det ble å løpe med lette sko, og hvor mye mer energi jeg hadde. Jeg spurtet og trente intervaller, og følte jeg kunne løpe en evighet. Det var ukas første og beste økt, og nå gleder jeg meg allerede til neste økt. Jeg elsker å løpe, og føler meg alltid så bra etter en løpetur.

0 kommentarer

Siste innlegg