Ingen søndagstur på oss

Det er alltid godt med helg, men egentlig synes jeg hverdagen er ganske herlig også. Jeg liker rutinene vi har i hverdagen, og de har bare blitt enda bedre enn de har vært tidligere. Men selv om hverdager er ganske fine, så synes jeg helgene alltid går alt for fort, sånn er det alltid.

Gårsdagen brukte vi til å slappe av, ja etter dagens treningsøkt vel og merke. Vi møtte Svigers for å spise middag ute, på en veldig barnevennlig plass. Der var det helt greit at barna løp rundt og lekte seg, og slike plasser er jo veldig behagelige for oss foreldre. Det er greit at barna har muligheten til å leke og ha det moro mens vi bruker lengre tid på middagen enn dem.

Planen var å shine huset på kvelden, men faktisk så sovet jeg før jeg kom så langt. Men husarbeidet kan alltids gjøres senere, som i dag! Hahah, i dag slipper jeg ikke unna altså. Det er så godt å våkne på morgenen når huset er helt nyvasket og strøkent.  

0 kommentarer

Siste innlegg