Hvor ble den av?

I går kveld hadde jeg en liten krise her hjemme. Planen var å lage pizza, men siden jeg hadde på alt for høy varme ble den ihjelsvidd før den hadde stått mer enn et par minutter i ovnen. Det hele endte med masse røyk og frykt for at brannalarmen skulle gå. Jeg var hjemme alene, og ble ganske frustrert. Heldigvis fikk jeg hjelp av en god nabo som hjalp meg å få ut den svidde pizzaen.  (som dere vet, jeg er ikke noe mester på kjøkkenet akkurat)

Vi klarte å unngå at brannalarmen gikk, og pizzaen endte på terassen. Huset ble luftet og alt ble glemt ganske fort… Resten av kvelden forløp seg rolig og fredelig.

I morgest gikk jeg på terassen for å hente pizzaen som skulle i søpla. Men den var sporløst forsvunnet. Det eneste som lå igjen var bakepapiret som hadde blitt veldig hullete? Spørs om det har vært noen fugler på ferde, men at de greier å få med seg en hel pizza, det trodde jeg ikke. Hahha, vi letet etter pizzaen gjennom hele dagen, men fant den ingen plass. Hverken på gresset eller i skogen. Så den må ha gått ned på høykant

0 kommentarer

Siste innlegg