Bombshell

For en uke siden var jeg egentlig ferdig med pakkingen til syden, for jeg liker å være tidlig ute. Hater  å stresse den siste uken, og synes det er greit å pakke så tidlig at jeg rekker å handle inn det jeg ser at vi mangler undeveis. 

Men i går måtte jeg begynne å pakke om. Kofferten veide mye mer enn den skulle, så da var det bare å endre på organiseringen. Jeg storkoser meg når jeg pakker, og nå er jeg ferdigpakket både for meg selv, og  begge barna. Den eneste som ikke har begynt med pakkingen enda er Alex, men det blir vell i løpet av uka.

Det eneste jeg ikke har pakket til nå er parfyme. Og parfyme er virkelig et must å ha med seg! Vurderer å ta med denne, for den er så god. Men har ikke helt bestemt meg enda, jeg har jo så mange å velge mellom.

3 kommentarer

Siste innlegg