Stoppet av politiet

Som om jeg ikke hadde det travelt nok imorgest med bleieskift da vi var på vei ut døra, og at jeg allerede var litt forsinket fra før, så ble jeg jammen meg stoppet av politiet også. Politiet stod nemlig utenfor barnehagen for å sjekke at alle barna var sikret rett, og det er bare helt flott. Jeg er imponert over at politiet prioriterer ressurser på barna, så det var bare en veldig positiv opplevelse. Jeg regner med at de fleste foreldre er veldig opptatt av å sikre barna riktig i bil, og om noen ikke gjør det er det jo bare bra at de blir tatt i en slik kontroll.


I dag er det varmt i Trondheim, det er nesten på tide å droppe strømpebuksen. Hahah, mitt faste klesplagg gjennom hele vinteren. Det spørs om jeg må få litt mer farge på beina før jeg dropper den, så folk ikke blir snøblind av å se meg. 
 

0 kommentarer

Siste innlegg