Its burning

I går sovnet jeg 0230, senest av alle på denne turen tror jeg. Hadde så mye å gjøre, at jeg ble jo aldri ferdig. Idag startet dagen 0800 og det passet ganske så perfekt! Vi var like ivrige på å komme oss ute i bassenget alle sammen.

 

Vi startet i bassenget først, før vi dro noen timer på stranden. Strandliv hører syden til, men med barn er det mye enklere å holde seg ved bassenget. På stranden kommer det nemlig sand overalt, tilogmed i maten og på drikkeflaska. Etter å ha badet en god del, sola oss og leket masse i sanden tok vi turen tilbake til bassenget. Og det føltes ganske befriende! Looveit!

 

Vi lå ute i maasnge timer, og barna bodde i bassenget! De storkoset seg og det var fantastisk herlig å få sol på kroppen! Helt til nå! Jeg er rød som ingen andre og det svir her og der. Spørs om jeg må ha en solfri dag imorgen, for dette ser ikke bra ut. Selv om jeg brukte faktor 30 og 50!!

 

På ettermiddagen spilte vi golf før vi dro ute å spiste på steakhouse, som var en superbarnevennlig plass med hoppeslott og leker til barna. God mat hadde de også, og alle barna fikk is:D en super fin dag har vi hatt i varmen

0 kommentarer

Siste innlegg