The last day in paradise

Den siste hele dagen vi hadde i sydenland fikk vi det travelt, da skulle vi rekke alt vi ikke hadde gjort tidligere i uken. Men det er ikke alltid man rekker alt man planlegger, og vi måtte prioritere det som var viktigst for oss. Først storkoset vi oss ved bassenget og jobbet litt med brunfargen. VI fant et boblebad og badet i flere timer. Det var utrolig herlig.

På ettermiddagen dro vi på stranden. Storebror ville ikke bli med, så vi ordnet med barnevakt for han, og tok turen med lillesøster. Det er ubeskrivelig fantastisk å bade i sydensjø. Bare det å slappe av i bølgene, ingenting gir meg mer ro i kroppen enn det! Vi måtte nyte den siste svømmturen, for jeg tviler på at det blir bading i sjøen i Norge i sommer (det regner og er 8 grader akkurat nå)

PÅ kvelden dro vi med taxi ti minutter unna der vi bodde. Jeg aner ikke hva plassen heter, haha, men vi fant en fin resturrant som hadde veldig god mat. Jeg valgte nachos, og dette er den beste nachosen jeg har smakt på turen. Den var så smakfull og god! VI fikk også shoppet litt den siste kvelden, for vi hadde jo ikke handlet noe tidligere på turen, endelig fikk jeg kjøpt noe! Vi gikk også en tur langst stranden, for der var solnedgangen magisk

3 kommentarer

Siste innlegg