Endelig fikk vi det vi også

Denne uken har vi vært så heldige at vi har hatt to dager med strålende sommervær! Det var på tide at Trønderne også fikk en liten smak av sommer og sol, og disse to sommerdagene har vi nytet maks! Vi har vært ute stortsett det meste av dagen. Vi har leket oss både med vannbalonger og vannslange, hatt vannkrig og leket på lekeplassen. Det er så godt å kjenne litt sol på kroppen, det har nemlig vært etterlengtet etter at vi kom hjem fra Syden. 

Jeg tok meg også en joggetur i varmen, noe som skulle vise seg å bli en heller ubehagelig opplevelse. Jeg har aldri i verden opplevd så mange fluer på en gang. Jeg følte jeg var dekt med fluer, og hadde en steam etter meg der jeg løp. Heldigvis forsvant de med en gang jeg kom inn døra til hjemmer vårt. Puh!

0 kommentarer

Siste innlegg