At det går an

I går kveld da jeg skulle legge meg begynte jeg å hoste så ille at jeg fikk store smerter i brystet. Jeg har helt sikker på at jeg måtte til legen i dag, og at jeg har fått bronkitt eller noe i den gata. Men i morgest da jeg våknet følte jeg meg haket bedre. Det var ikke så mye hosting resten av natten, og heller ikke på morgenen. Men da jeg kom på jobb, da begynte det igjen.

Jeg hostet og hostet, helt til tårene sprutet og øynene ble illrøde. TIlslutt begynte jeg å brekke meg fordi jeg hostet så mye. Da føles det ille å sitte på jobb. Men heldigvis gikk det seg til utover dagen. Med god hjelp fra halstabletter, vann og kakao. Hahha,, hva gjør man ikke for å prøve å bli frisk?!

Nå vurderer jeg om jeg skal ta meg en treningsøkt! For noen er bygd slik at de bare kan løpe av seg sykdom, det har jeg faktisk sett meg egne øyne. Er usikker på om det er tilfelle for meg altså, men det skader kanskje ikke å prøve? En rolig joggeøkt bør jeg kanskje klare.. Får se om jeg orker å hive meg rundt, for akkurat nå føles dørstokkmila ganske lang. 

 

2 kommentarer

Siste innlegg