Det er lenge siden  

På Lørdagen tok jeg med barna på et familiearrangement med hoppeslott, kake, grilling og konkurranser. Vi møtte søstera mi med barna sine, og storkoset oss sammen. Lillesøster hadde gledet seg veldig til å hoppe i hoppeslottet, men da tiden var inne så ble hun heller skeptisk. Derfor dro vi heller på en lekeplass i nærheten og lekte og koset oss, til tross for litt regnvær.

  På kvelden hadde vi ordnet med barnevakt, for vi skulle nemlig på fest. Jeg tror jeg har vært på fest bare en gang tidligere etter at jeg fikk barn, så det er sjelden kost. Vi var invitert på bursdagsfest hos søstera mi, som egentlig har bursdag i morgen. Det ble en god gjeng, som spiste middag og drakk sammen. Jeg er fortsatt avholds, og ble sjåfør for dagen. Hahah, men det er helt greit, jeg trives med det. Det var utrolig hyggelig å møte folket igjen, for det er alt for lenge siden sist. 

 

 Da resten av gjengen dro på byen, dro vi hjem og hadde en ellers Rolig Lørdagskveld. Håper alle sammen har hatt en fin helg! 

0 kommentarer

Siste innlegg