Uken som gikk

Opptur

Vi hadde endelig mulighet til å ta oss en fest sammen! Festen var en bursdagsfest hjemme hos søstera mi. Hun hadde stelt i stand og laget mat til alle gjestene, og vi storkoset oss. Utrolig moro å feste litt igjen, da det er alt for mange år siden sist. Dette må vi gjenta!

Nedtur

Jeg hadde kun to treningsøkter, noe som er alt for lite. Jeg sovner tidlig på kveldene, og er slapp til tider. Så jeg er skuffet over innsatsen på treningsfronten denne uken. Men det positive; nå kan det bare bli bedre!

Høydepunkt

Høydepunktet i uken som gikk, er tennistreningen vi hadde. Vi har endelig funnet en tennisbane vi kan bruke når som helst, uten å booke tid i forveien. Nå har jeg ikke spilt tennis siden vi var på Mallorca i sommer, så det var utrolig morsomt å endelig spille litt igjen! Tennis er en fantastisk måte å trene på, for man må jobbe hard, og løpe mye, men det er så moro at man føler ikke at man trener i  det hele tatt. Barna storkoset seg på tennisbanen de også, og etter tennisøkten dro vi på en gøyal lekeplass for å leke litt. 

 

Sang jeg er hektet på

I Feel it coming – The Weeknd, Daft Punk. Just cant help it. Den er så behagelig.  

Ukens irritasjon

Noen ganger er synet mitt blury, og det er utrolig plagsomt. Jeg har vært på synstest og er nærsynt på ene øyet, men bare litt. Må gå til innkjøp av databriller men kommer meg aldri så langt. Føler at det å velge briller er et giga prosjekt, fordi man må finne brillene som passer perfekt til sin ansiktsform. Derfor blir det så jeg aldri kommer meg til brillebutikken. Føler at jeg bør hive meg rundt snart, så jeg slipper den plagsomme hodepinen jeg har hatt i det siste. 

 

Begivenhet

På Lørdagen var vi på et familiearrangement for barna sin del, hvor de fikk servert kake, pølser og godis. De fikk også hoppe i hoppeslott, noe som var veldig stas.

1 kommentar

Siste innlegg