Passe irritert

Etter å ha fått servert en god middag hjemme hos mamma, tok jeg med barna på en shoppingsrunde. Jeg holder nemlig på å “pusser opp” badet mens mannen er borte. Altså, badet vårt er ganske nytt, men vi har hatt stellebord der inne som har tatt så utrolig stor plass, og nå har jeg endelig fått kastet det ut.

Når stellebordet ble fjernet så ble det plutselig mye bedre plass på badet, og vipps så var det plass til både en plante og et teppe på gulvet. Det føles mye fresher nå som vi har fått kjøpt inn det siste vi manglet, for nå er badet som nytt!

Men det som irriterer meg i dag, er at jeg greide å prestere å legge igjen en kurv jeg kjøpte. En kurv som var ment for badet, og i den perfekte størrelsen. Jeg har letet lenge etter en slik kurv, men hva er vitsen når jeg ikke får den med meg hjem? Jeg har tilogmed betalt for den, men neida, i en hektisk hverdag er det fort gjordt å overse at det ligger igjen noe i vognen. Bah!

 

1 kommentar

Siste innlegg