Imponert over egen innsats

Forrige Lørdagen hadde vi besøk av noen hyggelige barn, slik at barna fikk leke litt sammen på fritiden også. Det er alltid så hyggelig å ha besøk når man ser hvor godt barna trives sammen. Selv om stuen ser bombet ut etter mange barn i huset, så har det ingenting å si. Det viktigste er at de har det moro underveis. Rydding kan man alltids utsette til senere, gjerne når barna har lagt seg. Har man barn må man nesten tåle litt leker her og der. 

Etter at besøket hadde dratt hjem, dro vi en tur på City Syd for en kjapp helgehandel. Vi hadde nemlig ikke rukket å handle til helga tidligere i uken siden Alex var borte helt til Fredagskvelden. Men en Lørdagstur på City Syd er bare koselig det.

  På ettermiddagen tok jeg med lillesøster i vogna og la ut på joggetur. Været var strålende og ga meg masse ekstra energi. Jeg løp faktisk 9,8 km, noe som er en ny personlig rekord for min del. Jeg er så stolt! Neste målet er å løpe en mil. Vi hadde noen blåbærpauser underveis også, men det var bare koselig. Lillesøster er nemlig hektet på blåbær for tiden, og krevde noen blåbærstopp på veien for å være tålmodig i vogna si. Det er så koselig å ta henne med på løpeturer. 

1 kommentar

Siste innlegg