Jeg hadde store ambisjoner

Klokken var ikke mer enn 21.30 da jeg kjente et snev av trøtthet. Trøttheten kom snikende, men ikke overraskende. Jeg er alltid trøtt på den tiden, . I alle fall veldig ofte. Men det var ikke snakk om at jeg kunne sovne klokken 21.30 på en Fredagskveld! Hell no! Jeg hadde nemlig store ambisjoner om å dra ut på joggetur. Derfor holdt jeg meg våken?.

Endelig hadde jeg tid til å trene etter en lang uke uten nok trening,, men den trøttheten altså, den var ikke lett å kvitte seg med! Jogge eller sove.. Jogge eller sove? Det var så godt å ligge der, og til slutt måtte jeg innse at kampen var tapt. Jeg sovnet! 

Det var fredagskvelden sin det! Hahah, Men det positive med det hele er at jeg våknet 07.00 i morgest – og da var jeg helt uthvilt. Og når man står opp 7 på en Lørdagsmorgen, ja da rekker man veldig mye!

0 kommentarer

Siste innlegg