En lite givende helg

Forrige Torsdag begynte formen min å bli dårlig. Jeg hostet og frøs, tårene rant og jeg følte meg elendig. På Fredagen toppet det hele seg og da fikk jeg magesmerter som ble så uutholdelig at jeg måtte kaste inn håndkleet. Jeg takket for meg på jobb, og dro rett hjem til senga. Der lå jeg i 4 timer i strekk under dyna for å  få varmen i meg. Og resten av helga lå jeg på sofaen! Ja, nesten hele helga tilbragte jeg i sofaen, det er ikke tull en gang.  

Jeg tror ikke jeg har opplevd en så lite givende helg på lenge. Utrolig kjedelig med andre ord. Og man skulle i det minste tro at man rakk å bli frisk ved å tilbringe flere dager på sofaen, men neida. SÅ lett er det ikke. Jeg sliter fortsatt med hosteanfall som er så ille at tårene triller, men heldigvis føler jeg med bitte litt bedre bedre, og fungerer greit om dagene. Verst er det faktisk på natta, da ligger jeg ofte å hoster flere timer i strekk. Det er så ille at jeg våkner opp av det til og med. Det er både slitsomt og kjedelig. Nå må jeg bli frisk igjen, orker ikke en flereukerslang forkjølelse.

Slenger med noen bilder fra Torsdagen, da jeg tok med søstersen og barna på tur i skogen. Vi grillet og storkoset oss i finværet. Det er viktig å nyte godværsdagene, for det er vell ikke lenge til høsten slår til for fullt!

Håper din helg har vært litt bedre enn min. 

 

1 kommentar

Siste innlegg