Tøffe netter

Jeg har alltid vært veldig heldig når det kommer til nattesøvn. Jeg sover alltid i det hodet treffer puta, og jeg sliter aldri med å sovne. Mange i familien min har store søvnproblemer, men jeg har heldigvis aldri vært noe plaget med det samme. Jeg sovner lett, og sover hele natten gjennom uten å våkne.

Men nå som jeg er syk og sliter med det ene og det andre (spesiellt en plagsom hoste på natten) så har dette endret seg. Jeg bruker lang tid på å sovne, for hosteanfallene er verst om natten. Jeg våkner mange ganger i løpet av natten, og må faktisk stå opp fordi jeg plages med en veldig irriterende hoste. Da kan jeg være våken opp til en time eller to, og på morgenkvisten er jeg trøtt som aldri før. Dette er nytt for meg, for dette har jeg aldri hatt problemer med tidligere. Håper virkelig det går seg til når jeg blir frisk igjen, for til og med bruk cosylan har gitt noe merkbar effekt når det kommer til nattehosten!

0 kommentarer

Siste innlegg