Det er ikke lenge igjen

Jeg er ganske sikker på at snøen snart kommer, og at alle de vakre høstfargene snart forsvinner. Vi har nemlig allerede hatt flere morgener med is på vinduet på bilen, og is på bakken. Så det er vell bare et tidsspørsmål før snøen faller. Men før den tid, så måtte jeg bare ut å nyte høstfargene i finværet. Høsten er så ubeskrivelig vakker. Tidligere har jeg alltid mislikt høsten, fordi jeg forbinder det med surt og kaldt vær, og masse regn og vind. 

Men denne høsten har vært magisk. Det har vært flest finværsdager, og en veldig god temperatur. Vi har vært mye ute i skogen og koset oss denne høsten, og jeg setter så utrolig stor pris på naturen når den viser seg fra denne siden. Høster har blitt en av mine favoritt årstider nå, etter våren så klart. For våren er min absolutte favoritt! 

1 kommentar

Siste innlegg