Det måtte bare skje

Tidlig på Lørdagsmorgenen dro pappsen i huset på jobbreise. Vi var ikke en gang våken da han dro, for han dro lenge før solen hadde stått opp! Nå er jeg alenemamma for noen dager, men det går nok helt fint. Da vi endelig sto opp på Lørdagen så var det egentlig bare å hive seg rundt for å dra på fritidsaktiviteter. Etterpå måtte vi handle litt til resten av helgen, så var det bare å dra rett hjem å skifte fordi vi skulle i bursdag litt senere.

Bursdagsbarnet var Emma Aurora som allerede har rukket å bli 2 år! Som tiden flyr, og nå er det heller ikke lenge til lillesøster her i huset blir tre år. Det er helt rart å tenke på, barna vokser så fort! Men tilbake til saken, bursdager er alltid moro, og bursdagsbarnet var helt i ekstase over alle pakkene hun fikk. 

 Søs hadde laget en helt fantastisk kake! Den var helt ubeskrivelig god, og veldig mektig. For etter bare et stykke, så var jeg stappmett. (Nå skal det sies at kakestykket jeg tok var veldig stort) men som den kakemonsen jeg er så er det rart jeg stoppet etter bare et stykke. Det var også masse annet godt å smake, og er det bursdag så er det bursdag, da er det lov å spise litt ekstra! 

 

Lillesøster var kledd i tyllkjole fra PompDeLux for anledningen. En utrolig søt kjole, jeg bare elsker tyllkjolene fra Pomp. Lillesøster hadde ikke hatt tid til noe dagdupp denne dagen, for vi var stortsett på farten hele tiden. Men på vei hjem fra bursdagen så sovnet hun i bilen, det var bare ikke til å unngå. Når vi endelig kom oss hjem så var det bare å bære henne over i sengen,  få av finstasen og få på pysjen. Og lillesøster, hun sov seg gjennom hele prosessen! Sovebarn altså. 

1 kommentar

Siste innlegg