Noen utfordrende dager

Forrige uke var jeg så uheldig at jeg våknet en dag med en bil som ikke ville samarbeide. Det endte med at jeg kom en time sent til jobb. Ikke nok med det, men da jeg skulle hjem fra jobb var bussen 20 minutter sen, og jeg rakk så vidt å hente i barnehagen før de stengte dørene. Håpløst å leve uten bil altså. Samme kveld skulle vi ordne bilen, men selv om vi var oppe til 03.00 den natten, ble det ikke noe suksess.

Heldigvis fikk jeg hjelp fra familie til å fikse bilen dagen etterpå.  Det var egentlig ikke så mye som skulle til, så lenge man har det rette utstyret! Da var endelig hverdagen tilbake til normalen igjen, og jeg kunne leve som før. Må innrømme at jeg  ikke følte meg så handy når jeg ikke greide å fikse problemet selv, og jeg har innsett at jeg har mye å lære om bil. Har alltid sett på meg selv som ganske handy, men ikke når det kommer til bil tydligvis.

Nå flyr dagen frem til julaften, kan nesten ikke tro at det bare er cirka to uker igjen. Jeg mangler fortsatt en julegave, og det er til min kjære samboer som aldri ønsker seg noe. Tror jeg må finne på noe lurt her! 

 God helg alle sammen!

0 kommentarer

Siste innlegg