Den store turnhelgen

Forrige  Lørdagen var det siste innspurt før turnjuleshowet som var på søndagen. Årets siste turntrening, og siste kjangse til å finpusse dansen som skulle fremføres på Søndag. Lillesøster elsker å være med å se på turn, og hun lurer seg alltid til å prøve turnapparatene. Det spørs om hun bør få begynne til våren hun også!

 På Søndagen var den store dagen! Det er så utrolig moro å se på alle de flinke barna som hopper salto på trampoliner og slår hjul bortover hele gulvet. Jeg blir så imponert! Storebror var med å hadde opptreden sammen med gruppen sin, og han var jo så utrolig flink! Det er så gøy å se hvor mye de utvikler seg på et halvt år, og hvor trygge de blir. Dette var moro ja.

PÅ grunn av at lillesøster har vært i halv-dårlig form hele helgen, dro vi hjem like etter opptreden til storebror. Da hadde lillesøster behov for å dra hjem å slappe av litt, før turen gikk videre på middag hjemme hos bestemor. Hos bestemor er det alltid like trivelig, og barna var høyt og lavt hele ettermiddagen. Så energiske altså:) Alle utenom lillesøster så klart, hun foretrakk armene til mammaen sin. Det er godt med litt ekstra trøst når formen ikke er helt på topp.

Og apropo dårlig form – jeg kan ikke å kle meg etter været! Det er helt flaut egentlig, jeg går i kortarm under en tynn jakke når det er 10 minusgrader ute! Noe som har resultert i tørrhoste og vond hals. (julegaveforslag kanskje? Jeg ønsker meg ULLUNDERTØY)

0 kommentarer

Siste innlegg